Siirry pääsisältöön
Haku
Hae tästä blogista
Työssäoppinen Alanko
Jaa muille
Hae linkki
Facebook
X
Pinterest
Sähköposti
Muut sovellukset
joulukuuta 12, 2018
21.11
Aamulla menin halille klo 6.40 join aamukahvin työkavereitten kanssa. Sitten lähdin koko päiväksi kuorma-auton kyytiin ajettiin mursketta työmaalle. Sieltä pääsin kotiin klo 15.45.
Kommentit
Kommentit
Lähetä kommentti